زخم

متن مرتبط با «دليل دوست داشتن» در سایت زخم نوشته شده است

دلیل دوست داشتن کودکان از نگاه...

  • نیلوبلاگ

    پیامبر(ص)میفرمایند: به 5 دلیل کودکان را دوست دارم 1_ گریه می کنند. xa0چون چشمان گریان ، کلید بهشت است 2_ درقهر کردن، زودآشتی می کنند. چرا که دلی بی کینه دارند. 3_چیزی را زود خراب می کنند. چون دلبستگی به دنیا ندارند. 4_ با خاک بازی می کنند. چون غرور ندارند. 5_هرچه دارند می خورند. چون غم فردا را ندارند. واقعا چنین سخنان زیبا ودلایل پرمحتوایی، نشان از محبت و دلدادن به کودکان از رفتارهای چنین شخصیت بزرگواری است که خود سنبل انسان دوستی بوده اند. xa0 منبع:http://zreibar.blogfa.com/post/22...

    ادامه مطلب
  • دوست شدن با یک...

  • نیلوبلاگ

    دوست شدن با یک آدم فاسد و آلوده برای در آمدن از تنهایی xa0 مثل این است که از یک سرنگ آلوده به خطرناک ترین ویروس xa0 برای تزریق دارو برای درمان بیماری خود استفاده کنی....

    ادامه مطلب