بزرگی چه زیبا گفته:
شخصى در کاباره میمیرد
و شخصى دیگر در مسجد..
شاید اولی برای نصیحت داخل رفته بود
و شاید دومی برای دزدیدن کفشها..
برای همین ما کسی نیستیم که
به بهشت و جهنم رفتن کسی حکم کنیم...
پس سعی کنیم قضاوت نکنیم
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118