از همان بچگی به فکر دنیاییم

خرید بک لینک


اگر از بچه های دبستانی بپرسیم در آینده میخواهی


چکاره شوی؟یکی میگه: دکتر،یکی میگه:خلبان،یکی


میگه:معلم،یکی میگه مهندس،یکی میگه:پلیس،یکی


میگه: ورزشکار و...اما هیچ کدومشون نمیگن:میخواهیم


بنده ی خوب خدا باشیم و انسان باشیم،از همان بچگی


عادت کرده ایم اول به دنیا فکر کنیم.ای کاش بچه هایمان را


طوری تربیت کنیم که اول به فکر انسان خوب و پاک و درستکار


بودن و بنده ی خوب خدا بودن باشند بعد به فکر رسیدن به شغل


و ساختن دنیای زودگذر


زخم...

ما را در سایت زخم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: يکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت: 1:53

صفحه بندی