بزرگی چه زیبا گفته:
معلم گفت ضمایر را نام ببر...
گفتم: من، من. من!!
گفت پس بقیه چه شدند؟
گفتم: همه رفتند کربلا فقط من جا مانده ام.
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت: 1:53