روی ماشین امداد خودرو یه شعار دیدم
نوشته بود:هیچ کس در راه نمی ماند
با خودم فکر کردم این نوشته میتونه
شعار شیطان هم باشه.
شیطان هم حتما میگه:هیچ کس در
راه(راست) نمی ماند همه را گمراه
خواهم کرد
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189