کاش اسمش را میذاشتن...

خرید بک لینک

به نظرم اسم سربازی را نباید میذاشتن سربازی


بلکه باید میذاشتن صبربازی چون واقعا با


صبر و تحمل آدم سروکار داره

زخم...

ما را در سایت زخم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24

صفحه بندی