به نظرم اسم سربازی را نباید میذاشتن سربازی
بلکه باید میذاشتن صبربازی چون واقعا با
صبر و تحمل آدم سروکار داره
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24