علی لهراسبی تو آهنگ دلنوازان میخوند
میخوام عاشق بشم تب دنیا نمیزاره سر راه
بهشت من درخت سیب میکاره
منم اینجور مینویسم
میخوام عاشق بشم ولی روحانی
نمیزاره سر راه
بهشت من درخت گرونی میکاره
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: شنبه 22 دی 1397 ساعت: 4:26